08:13 / E Hënë, 01 Mars 2021 / OSH

Pas shumë vitesh punë, Sony do të ketë fitimin më të madh deri më tani – dhe jo falë elektronikës

Gjigandi japonez, grupi Sony, do të bëjë fitimin më të madh në historinë e tij në vitin fiskal 2020, i cili përfundon në Mars të këtij viti kalendarik.

Ky është një tregues i rëndësishëm që ky konglomerat, pas më shumë se 15 vjet reformash të vështira strukturore, është stabilizuar përfundimisht. Sony sot, megjithatë, nuk është ajo që ishte në shekullin e 20 – thelbi i biznesit të saj nuk janë më pajisjet elektronike dhe elektrike, por shërbimet argëtuese dhe financiare.

Për qytetarët e zakonshëm në të gjithë botën, Sony është sinonim i elektronikës, produkteve të tilla si pajisje muzikore, kompjuterë dhe televizione.

Sidoqoftë, ai gjigant i industrisë elektronike dhe argëtuese japoneze kaloi një krizë të madhe në dy dekadat e para të këtij shekulli, e cila mund të karakterizohet si një krizë serioze ekzistenciale, raporton RTS.

Kishte disa faktorë për këtë, më i rëndësishmi prej të cilëve ishte rritja e konkurrentëve në industrinë elektronike, së pari nga Koreja e Jugut dhe Tajvani, dhe pastaj Kina (dhe kur bëhet fjalë për telefonat mobil, natyrisht, SHBA), dhe vonesat në zhvillimin e teknologjive të reja të tilla si TV me ekran të hollë, smartphone dhe më shumë.

Tani, megjithatë, konglomerati japonez duket se po hyn më në fund në një periudhë të lundrimit paqësor sepse shumë vite reformash të dhimbshme strukturore, thelbi i së cilës mund të përshkruhet si zhvendosja e biznesit kryesor nga prodhimi i pajisjeve elektronike dhe elektrike në zhvillimin e videos tastierat e lojrave dhe softueri, muzika dhe filmi, filluan të japin rezultate të besueshme.

Vite të dhimbshme

Për shkak të një rënie të madhe të të ardhurave në fillim të këtij shekulli, Sony njoftoi reforma të gjera në 2003 për të drejtuar operacionet, të cilat supozohej të ulnin në mënyrë drastike numrin e furnizuesve, përbërësve të përdorur në prodhim dhe, natyrisht, punëtorëve – deri në 20,000 .

Në gjysmën e dytë të shekullit 20, Sony u konsiderua një udhëheqës botëror në inovacion për dekada – një kompani që, për shembull, i dha botës një Walkman (muzikant portativ), një kasetë video dhe një CD (CD), e cila është pse kjo situatë ishte një befasi e madhe për publikun botëror.

Si pjesë e këtyre ndryshimeve të dhimbshme, në 2005, për herë të parë në historinë e saj, Sony caktoi një të huaj, Howard Stringer, një Amerikan me origjinë Britanike, si CEO. Atë vit, 10,000 punëtorë u pushuan nga puna.

Thellësia e problemeve me të cilat u ballafaqua Sony në fillim të këtij shekulli, dhe veçanërisht pas krizës financiare globale, tregohet nga fakti që në vitin 2009 u detyrua të pushojë nga puna 8,000 punëtorë të tjerë me kohë të plotë dhe 8,000 të përkohshëm dhe të kryejë masa që synojnë uljen e kostove, të tilla si zhvendosja e një fabrike TV nga Shtetet e Bashkuara në Meksikën fqinje.

Në një përpjekje për të eleminuar tepricat dhe mbivendosjet në organizatë dhe për të përshpejtuar vendimmarrjen, reformat strukturore vazhduan në vitet në vijim. Në vitin fiskal 2012, 10,000 punëtorë të tjerë u pushuan nga puna në të gjithë botën, duke përfshirë, përveç Japonisë, Suedisë dhe Mbretërisë së Bashkuar.

Sony Corporation më pas, pasi pësoi një humbje prej mbi tre miliardë dollarësh në fiskal 2011, në të cilin forcimi katastrofik, jashtëzakonisht i madh i jenit dhe vonesat e prodhimit për shkak të tsunamit, luajti një rol të rëndësishëm në eksportet, shpëtoi nga biznesi i saj në industria kimike dhe puna e prerë në fabrika për prodhimin e ekraneve dhe ekraneve televizive.

Dhe në vitet e fundit, në disa zona, Sony ka humbur shuma të konsiderueshme parash. Në vitin 2017, ajo shiti të gjithë biznesin e saj në lidhje me prodhimin e baterive të litiumit: katër fabrika në vend dhe jashtë saj, me tetë mijë e gjysmë punëtorë.

Në 2018, Sony regjistroi mbi një miliard dollarë në biznesin e telefonisë mobile në një vit, kryesisht për shkak të konkurrencës në rritje në Kinë, ku Huawei, Xiaomi dhe prodhuesit e tjerë vendas kanë ulur në mënyrë drastike pjesën e saj të tregut, por edhe për shkak të një rënie të përgjithshme të kërkesës për këto pajisje dhe mungesa e inovacionit në fushën e dixhitalizimit.

Si rezultat, Sony mbylli fabrikën e saj të smartphone në Pekin në 2019 dhe zhvendosi një pjesë të prodhimit të saj në Tajlandë.

Këtë vit, uzina për prodhimin e pajisjeve audio me afër 3,400 punëtorë në ishullin Malajzian të Penang po mbyllet gradualisht, megjithëse një pjesë e mirë e punëtorëve do të transferohen në fabrika të tjera të Sony.

Rruga drejt shërimit

Sidoqoftë, media japoneze raporton se Grupi Sony do të bëjë një fitim neto prej mbi 10 miliardë dollarësh në fund të vitit fiskal 2020, i cili përfundon më 31 Mars të këtij viti kalendarik, më i larti në histori, me një tendencë të biznesit të qëndrueshëm në të ardhmen vjet

Pjesa më e madhe e asaj torte, rreth 3.2 miliardë dollarë, vjen nga fusha e lojërave video (Rrjeti Sony PlayStation), dhe biznesi në lidhje me muzikën dhe shërbimet financiare janë gjithashtu shumë fitimprurës, me rreth 1.5 miliard fitim operativ secili.

Vetëm atëherë gjysmëpërçuesit dhe pajisjet elektronike hyjnë në lojë, të dy me fitim operativ pak më shumë se një miliard dollarë.

Megjithëse në plus prej rreth 700 milion dollarë, biznesi në fushën e industrisë së filmit nuk hyri në krye të listës për shkak të mbylljes së kinemave dhe, më vonë, kufizimit të numrit të vizitorëve të shkaktuar nga epidemia e koronavirusit .

Pas rënies në humbje në vitin fiskal 2008, Sony regjistroi një rezultat negativ deri në vitin fiskal 2015, kur reformat më në fund dhanë fryte dhe konglomerati u kthye pak në pozitiv.

Pas biznesit më të mirë në pesë vitet e fundit dhe kërcimit të fitimeve në vitin fiskal 2020, sipas ekspertëve japonezë, janë përpjekjet e përshkruara më lart, të vazhdueshme për të racionalizuar dhe zhvendosur theksin në investime nga zhvillimi dhe prodhimi i pajisjeve elektronike. Janë Samsung ose Apple, Sony filloi të mbetet prapa në inovacionin dhe uljen e çmimeve në fund të viteve 1990 dhe në fillim të viteve 2000) në industrinë e argëtimit: lojëra video, muzikë dhe film.