19:41 / E Enjte, 15 Mars 2018 / indeksADMonline

Nuk është film, është fotoja nga bardh e zi e kthyer në ngjyra, e një 14 vjeçare e vrarë në Auschwitz (Foto)

Kjo fotografi e një vajze 14 vjeçare e vrarë në kampin e Auschwitz ishte në bardh e zi, por artistja  Marina Amaral ka kthyer këtë fotografi në versionin e ngjyrosur, ku me anë të kësaj punë është  zbuluar realiteti i hidhur njerëzor i Holokaustit si një nga periudhat më të vështira të historisë.

U deshën disa muaj punë kërkimore dhe punë të kujdesshme në Photoshop, por rezultati përfundimtar arriti të sjellë dhembshurinë e viktimës së regjimit nazist në të tashmen.

Czeslawa Kwoka u depërtua nga nazistët nga shtëpia e saj në rajonin Zamość të Polonisë, si pjesë e planit të tyre për të krijuar ‘hapësirë ​​jetese’ në lindje, shkruan Metro.uk, transmeton Ineksonline.

Ajo mbërriti me nënën e saj në Auschwitz më 13 dhjetor 1942, në një tren me 318 gra të tjera.

Czeslawas iu dha numri 26947 dhe u vra në kamp 67 ditë më vonë më 18 shkurt 1943. Ajo u vra me një injeksion fenol në zemër, një mënyrë që praktikohej te qindra fëmijë polakë në Auschwitz të cilët nuk konsideroheshin racor të përshtatshëm për të qenë ‘ Germanised’ (racë e pastër).

Sipas dëshmisë së një të mbijetuari Wilhelm Brasse, i cili mori fotografinë e saj, tha se ajo u rrah nga një prej rojeve të kampit në momentin e mbërritjes para se të bëhej fotografia me numër.

Në foto ju mund të shihni se si rrahja e la atë me një buzë të prerë. Czeslawa ishte një nga përafërsisht 230,000 fëmijë në mesin e 1,300,000 njerëzve që u deportuan në Auschwitz nga viti 1940 deri më 1945.

Marina i tha Metro.co.uk se ndërsa ajo e transformoi figurën e Czeslawa në ngjyrë, ajo zbuloi një trekëndësh të kuq mbi gjoksin e saj me një ‘P’ të zi në qendër të saj.

Kjo do të thotë se Czestawa u dërgua në Auschwitz si një i burgosur politik.

“Kur shohim fotot në të zezë dhe të bardhë, marrim ndjenjën se ato ngjarje ndodhën vetëm në librat e historisë”, tha ajo.

Sipas pamjeve në fotografi, Czeslawa sapo ishte rrahur nga një roje përpara se fotografia të merrej.

“Duke rivendosur ngjyrat në fytyrën e saj, unë isha në gjendje të tregoja ngjyrat e gjakut dhe plagëve, gjë që bëri gjithçka edhe më reale”.

Artistja nga Brazili tha se është shumë më e lehtë të lidhet me njerëzit kur i shohim ato me ngjyrë.

“Këta njerëz ishin qenie njerëzore që kishin ëndrra, ambicie, frikë, miq, familje dhe kishin marrë të gjitha këto prej tyre”, shtoi ajo.

“Për fat të keq, Czeslawa ishte vetëm një ndër miliona të tjerë, por shprehja në fytyrën e saj – aq shumë frikë, dhe në të njëjtën kohë kaq shumë guxim, do të qëndrojë me mua përgjithmonë”, tha në fund Marina. /Indeksonline/