00:51 / E Martë, 23 Korrik 2019

Vdes 11 vjeçari pasi që hëngri një çokollatë me pluhur qumështi

Një 11- vjeçar ka vdekur pasi hëngri një çokollatë e cila për të ishte e ndaluar.

Raffi Pownall u sëmur pasi hëngri katër pjesë të çokollatës ‘Morrisons’, të cilën ia dha babai i tij Thomas Pownall, të cilën e bleu në një dyqan të lirë.

Thomas kishte lexuar për përmbajtjen e kësaj çokollate e cila shkruante se ishte pa sheqer, por që në të vërtetë përmbante pluhur qumështi, shkruan The Sun- transmeton Indeksonline.

 The youngster, pictured with his mum Ayesha Pownall, died after eating the Morrisons bar

Ai u përpoq të ndihmonte djalin e tij duke i dhënë atij aparatin e tij të frymëmarrjes dhe “EpiPen” para se të bënte thirrje për një ambulancë, por thuajse ishte tepër vonë.

Pas ekzaminimeve doli se ai vdiq nga anafilaksia, ku edhe i shkaktoi reagim të ashpër.

Baba i Raffi’t tha se bëri gjithçka që mundi pasi e pa reagimin, por e pati të pamundur të shpëtoi djalin e tij. /Indeksonline/