21:35 / E Diele, 10 Nëntor 2019

Vogëlushi sa nuk vdiq, hodhi mbi trup tenxheren me ujë të vluar

Një vogëlush gati sa nuk vdiq, pasi mbi trupin e tij hodhi 2 litra ujë të nxehtë duke pësuar kështu djegje të shkallës së tretë.

Dougie Dodd, pictured in hospital, suffered third degree burns all over his body after accidentally tipping nine litres of boiling water on his head. The toddler's spoon had become tangled in the machine's wires

Dougie Dodd atë kohë 1 vjeç, ishte duke luajtur gjatë momentit kur nëna e tij po gatuante.

Douggie, pictured in hospital, suffered burns to his face, neck, chest, hands, wrists and feet. His grandmother was facetiming his mother Nadia when it happened

Dodd pësoi djegie të tmerrshme në fytyrë, qafë, kraharor, duar, kyçe dhe këmbë.

25-vjeçarja, nga Cannock- Staffordshire, vrapoi pas djalit të saj, por ishte shumë vonë për ta shpëtuar atë pasi tashmë gjithë uji kishte rënë mbi trupin e tij, shkruan Daily Mail- transmeton Indeksonline.

The one-year-old spent two months in hospital fighting for his life as he battled burns and an infection

Ai qëndroi në spital për dy muaj, duke luftuar për jetën e tij pasi kishte infeksione nga djegiet e shkallës së tretë që mbulonin gjysmën e trupit të tij.

Douggie, pictured in hospital, suffered burns to his face, neck, chest, hands, wrists and feet. His grandmother was facetiming his mother Nadia when it happened

“Unë isha shumë afër me Dougie kur ndodhi ngjarja, dhe u përpoqa ta ndaloja avullin, por thjesht nuk mund të lëvizja aq shpejt,” tha nëna e tij. Nadia Hulse.

Aktualisht, Dougie është kthyer në shtëpi, ku po qëndron pranë familjes./Indeksonline/

The youngster has faced skin grafts after the accident at home in Cannock, Staffordshire